Новоайдарська районна рада Луганської області
Меню сайту

Пошук

Контакти
вул. Незалежності, буд 2,
смт. Новоайдар, Новоайдарський район,
Луганська область, 93500

e-mail: na-rada@ukr.net

телефон приймальні: (06445) 9-27-24

факс: (06445) 9-43-59

Архів записів

Статистика

· RSS 29.03.2024, 18:39

Головна » 2016 » Червень » 22 » Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Новоайдарської районної ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно..."
15:02
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Новоайдарської районної ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно..."

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Новоайдарської районної ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно,
що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області»

      Проект рішення Новоайдарської районної ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області» (надалі – рішення) розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду державного та комунального майна», постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 №786 «Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу».

      1. Визначення цілей та мети державного регулювання.

      Необхідність прийняття регуляторного акта викликана потребою уточнення цільового призначення об’єктів оренди та орендних ставок для суб’єктів господарювання, коригування спрямувань плати за оренду майна до районного бюджету, балансоутримувачу та орендодавцю.

      2. Мета державного регулювання.

       - ефективність використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району;
       - забезпечення дотримання вимог чинного законодавства з питань оренди комунального майна;
       - збільшення надходжень від оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району до районного бюджету та орендодавців;
       - відкритість та прозорість процедури передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

      3. Альтернативні шляхи досягнення встановлених цілей.        

      Однією з альтернатив може бути методика розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України. Така альтернатива не узгоджується з чинним законодавством та не відповідає принципам державної політики.

      Іншою альтернативою пропонується прийняття цього регуляторного акта, що реалізує повноваження районної ради, передбачені ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також ст.19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

      4. Механізми та заходи, що пропонуються для вирішення проблеми.

      Проектом рішення районної ради пропонується затвердити Методику розрахунку орендної плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області, визначення пропорції її розподілу і порядку використання.

      5. Можливості досягнення визначених цілей.

      Досягнення цілей пов’язане безпосередньо з прийняттям рішення районною радою.

      Запровадження регуляторного акта сприятиме прозорості та відкритості процедури передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайцдарського району Луганської області, визначення єдиного орендодавця майна сприятиме підвищенню контролю за використанням цього майна, удосконаленню організаційно-економічного механізму справляння плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

      6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта.

      Впровадження прозорого механізму передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області,  підвищення контролю за використанням цього майна та збільшення в майбутньому надходжень від оренди майна до районного бюджету і балансоутримувача.

      7. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.

      Строк дії зазначеного акта необмежений, при потребі до нього можуть вноситись зміни та доповнення, із врахуванням внесених змін до норм чинного законодавства.

      8. Визначення показників результативності регуляторного акта.

      Збільшення сум надходження від оренди комунального майна до районного бюджету і балансоутримувача.

      9. Визначення заходів відстеження регуляторного акта.

      Відстеження результативності дії акту буде здійснюватись відділом аналітичного забезпечення і управління комунальною власністю районної ради.
      
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання ним чинності.
      Повторне відстеження результативності буде проведено через рік з дня набрання ним чинності.

      Розробник аналізу: відділ аналітичного забезпечення і управління комунальною власністю виконавчого апарату Новоайдарської районної ради.
      
Контактний телефон: 9-42-23

Переглядів: 1388 | Додав: admin | Рейтинг: 1.0/3
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright Новоайдарська райрада © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz